BONUS

JAK UDĚLAT SPRÁVNÝ MAGNET A CESTU NOVÉHO ZÁKAZNÍKA

MAGNET ZDARMA

JAK VYTVOŘIT TEN NEJLEPŠÍ MAGNET?

V každém případě by to nemělo být nic složitého. Nesmí to být něco, co zabere zákazníkovi víc jak 15 minut na první přečtení. 

Když dostane ZDARMA eBook, který má 45 stran, určitě to ani do konce nepřečte. K něčemu, co získává ZDARMA, má předem vytvořenou představu, jak to bude asi obsáhlé, tedy i časově, když je to zdarma. A to je obecnější představa, jako že to bude zřejmě nic moc, když je to zadarmo.

A s tím souvisí i to, jaký čas bude ochoten na prozkoumání té věci ZDARMA klient obětovat. 

Bohužel něco, co mu zabere více jak 20 minut, se mění v pocitech až v negativní naštvanost. Takže doporučuji něco, co rychle přelítne, pochopí, že je to docela dobré a může tě na první seznámení začít akceptovat jako odborníka v dané věci. 

Prostě ho musíš zaujmout, ale nedat mu moc. ALCHYMIE! Tvůj nový zákazník na VELKÝ OBSAH není připraven a nebudete to umět zkrátka VYUŽÍT. 

Hodně často vidím v onlinovém podnikání, že někdo dává ZDARMA eBook, kde je 7 kroků, 8 bodů, 10 tipů a to je dle mého názoru už právě moc. Klient sice vidí dopředu ten počet, ale k něčemu, co je ZDARMA, čeká něco, co bude mít max. 10–15 stránek, budou tam i obrázky a pochopí, o co jde tak nějak z titulků.

Dlouhé texty nebude chtít moc dlouho číst, vydrží to tak 5 minut v plné pozornosti. 

Pak začne něco nečíst, pak posouvat stránky a když už vážně nemůže, protože už si ani nepamatuje, co bylo na začátku eBooku za TY PRVNÍ DVA BODY, KROKY, TIPY, které by tedy měl vyzkoušet.

Pak možná ještě sroluje na konec dokumentu, aby zjistil, kolik toho tam ještě je a když zjistí, že to má dalších 20 stránek, je totálně naštvanej. 

A ty ho nesmíš naštvat! 

Nikdo mu neřekl: „Získáváš tady něco ZDARMA“, ale: „Počítej s tím, že na to potřebuješ hodinu nebo hodinu a půl…“ 

Většinou stačí právě jen jeden bod, jeden krok, nebo jeden správný tip, který, když bude dobře zpracován a klient ho chytí celý, nebo ho dokonce začne ve svém životě vážně používat, vyzkouší ho v praxi, máš vyhráno. 

Konkrétně. Třeba mu nabídneš 4 KROKY KE ŠTĚSTÍ a provedeš ho v magnetu, aby začal dělat rituály, meditace, dechová cvičení a přepis paměti. Myslíš, že to všechno najednou zvládne?

Dej mu jen jednu věc. Třeba RIRUÁLY, ukaž mu jich klidně víc, popiš, vysvětli, ale hlavním úkolem je, aby nějaký s tebou šel vyzkoušet. Aby to, co od tebe dostal, použil ve svém životě

A to je cíl v ONLINOVÉM PODNIKÁNÍ

Představit se klientovi postupně. Když přijde k tobě na web a zjistí, že děláš 8 věcí a on vůbec neví, co by pro něj bylo teď to nejlepší a nepochopí to z tvých stránek, prostě odejde, a ještě se cítí naštvaně. A to je emoce, která se mu zapíše a spojí s tebou, kdykoliv tě znovu uvidí. 

A ty ho přeci nesmíš naštvat! 

 

UKÁZKY MAGNETŮ, KTERÉ JSEM VYTVÁŘELA 

STAČÍ KLIKNOUT NA OBRAZEK A DOSTANETE SE PŘÍMO NA PREZENTAČNÍ STRÁNKU PROGRAMU

CESTA NOVÉHO ZÁKAZNÍKA

JAK VYTVOŘIT NEJLEPŠÍ CESTU NOVÉHO ZÁKAZNÍKA?

Právě proto existuje CESTA NOVÉHO ZÁKAZNÍKA, kde se představíš postupně a zákazník lépe pochopí, co to vlastně všechno děláš.

Znáš házení 5 kostek cukru a jedné kostky cukru?

Když ti hodím 5 kostek, budeš se snažit chytit všechny a tím pádem se nesoustředíš pořádně ani na jednu a spíš se stane, že nic nechytíš a všechny kostky spadnou na zem.

Naopak, když ti budu házet jen jednu kostku cukru, budeš se na ni soustředit, plně se na ni dívat a pravděpodobně ji chytíš. A o to jde, aby tvůj klient chytil zatím jen jednu věc, kterou mu chceš předat.

Tak se buduje postupná důvěra s klientem.

A pak je tady druhá důležitá věc.

Klient ti dal kontakt a očekával za to deklarovanou jen jednu věc. MAGNET ZDARMA. Ale potom od tebe dostane další týden zase něco hodnotného a také zdarma. Něco, co mu přinese opět důvod k zamyšlení, nebo jiný pohled na věc, nebo dokonce něco, co si sám vyzkouší a v praxi skutečně použije.

A další týden zase. To nečekal a aniž bys tlačila na pilu nebo si to klient nějak moc uvědomoval, roste jeho důvěra v tebe a věří ti. Pomalu a nenásilně buduješ kvalitní vztah se svým zákazníkem.

Ve tvé emailové komunikaci totiž zůstávají jen ti zákazníci, které tvé dané téma skutečně zajímá. Koho to nezajímá, může odejít a z emailingu se odhlásit. Tento odkaz máš v každém zaslaném emailu dole v patičce na funkčním a viditelném místě. 

Takže si naplánuj CESTU NOVÉHO ZÁKAZNÍKA na třeba dva měsíce s tím, že jednou týdně mu posíláš mail. Tato cesta emailu je nastavená automaticky. Tedy to uděláš jednou a máš to už navždy hotové. Zajistí ti neustálé živé kolečku v ONLINOVÉM PODNIKÁNÍ. 

Pakliže dáš svému novému zákazníkovi 9x něco hodnotného, co od tebe vůbec nečekal, podesáté si od tebe jistě něco koupí. Má s tebou již vybudovaný vztah a věří ti. Možná tě má už i rád a tolikrát od tebe dostal něco zdarma, že teď si od tebe moc rád koupí. 

SADA EMAILŮ PRO CESTU NOVÉHO ZÁKAZNÍKA

PŘIDEJ SE A SDÍLEJ SVOJE ZKUŠENOSTI VE SKUPINĚ PRO ONLINE PODNIKATELE

Každý den v životě je pro radost!"