3. ČÁST
CÍLOVÁ SKUPINA
POSLECHNI SI ÚVODNÍ VIDEO
JAK NA TO OBSAHOVĚ?
- CÍLOVÁ SKUPINAZde musíš být naprosto přesná a jít úplně do konkrétní imaginární představy. Prostě si vymyslet, vysnít, naformulovat svého jediného ideálního klienta, který bude zastupovat všechny ostatní. Když ti to nepůjde, vybav si konkrétního klienta, kamarádku nebo sama sebe. Tohle je naprosto zásadní klíčový bod pro funkční ONLINE PROJEKT. Právě tady musíš jít do hloubky, do své fantazie a vymyslet si, jak by měl tvůj ideální klient vypadat. Možná ti to bude připadat na začátku divné, nebo dokonce trapné, nebo ti nepřijde na mysl žádná představa, ale věř mi, tohle je nejdůležitější část pro dobrou tvorbu jak MAGNETU ZDARMA, tak celé cesty NOVÉHO ZÁKAZNÍKA, aby ti onlinové podnikání fungovalo. Takže směle do toho. Vše najdeš v detailu v pracovním sešitu.
- S ČÍM MŮŽEŠ SVÉMU KLIENTOVI POMOCI?Tady by tě teď měly napadat všechny věci, které mu můžeš nabídnout, které by mu mohly jeho problém vyřešit, jak mu pomoci, aby začala. Se změnou, s důvěrou v tebe, s tím, že mu přineseš konkrétní věc do života, která mu pomůže v řešení jeho problému. Klidně je neorganizovaně všechny vypiš. Tak, jak ti budou chodit v hlavě jako nápady… Jak můžeš pomoci svému konkrétnímu zákazníkovi? Jak můžeš pomoci svému konkrétnímu zákazníkovi?
STÁHNI SI PRACOVNÍ SEŠIT!

PRACOVNÍ SEŠIT KE STAŽENÍ
NAJDEŠ ZDE
„Každý den v životě je pro radost!"
