2. ČÁST

PRODEJNÍ ARGUMENTY

POSLECHNI SI ÚVODNÍ VIDEO

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • JAK VYTVOŘIT PRODEJNÍ OTÁZKY?
    Zde napíšeš za sebe, co jsi ty sama řešila a cítila, když jsi byla na začátku své cesty. Když jsi nevěděla to, co už dnes víš. Co je ti dnes jasné a před tím jsi o tom neměla vážně ani potuchy. Skutečně se tady rozepiš o všem, co tě napadne. Právě z těchto tvých vlastních zkušeností vzniknou nejvíce hodnotné prodejní argumenty pro tvůj web. Minimum je 5 věcí, ale klidně jich může být 15 nebo 20. Čím více, tím lépe. Navždy ti zůstanou a ty se k nim můžeš při tvorbě jakékoli prodejní stránky vrátit a vždy si vybereš něco, co bude k danému projektu sedět.
  • JAK VYTVOŘIT PRODEJNÍ ARGUMENTY?
    Zde se rozepiš a tvoř… Co ti to všechno v minulosti dalo? Co ti to dává dnes? Jaké největší zkušenosti jsi díky tomu získala? Jak se vylepšil tvůj život? Vypiš všechno, co tě napadne a co půjde, předělej pak a otoč do prodejního argumentu: Co vám to může přinést?

PRACOVNÍ SEŠIT KE STAŽENÍ

NAJDEŠ ZDE

Každý den v životě je pro radost!"