2. ČÁST
PRODEJNÍ ARGUMENTY
POSLECHNI SI ÚVODNÍ VIDEO
- JAK VYTVOŘIT PRODEJNÍ OTÁZKY?Zde napíšeš za sebe, co jsi ty sama řešila a cítila, když jsi byla na začátku své cesty. Když jsi nevěděla to, co už dnes víš. Co je ti dnes jasné a před tím jsi o tom neměla vážně ani potuchy. Skutečně se tady rozepiš o všem, co tě napadne. Právě z těchto tvých vlastních zkušeností vzniknou nejvíce hodnotné prodejní argumenty pro tvůj web. Minimum je 5 věcí, ale klidně jich může být 15 nebo 20. Čím více, tím lépe. Navždy ti zůstanou a ty se k nim můžeš při tvorbě jakékoli prodejní stránky vrátit a vždy si vybereš něco, co bude k danému projektu sedět.
- JAK VYTVOŘIT PRODEJNÍ ARGUMENTY?Zde se rozepiš a tvoř… Co ti to všechno v minulosti dalo? Co ti to dává dnes? Jaké největší zkušenosti jsi díky tomu získala? Jak se vylepšil tvůj život? Vypiš všechno, co tě napadne a co půjde, předělej pak a otoč do prodejního argumentu: Co vám to může přinést?
PRACOVNÍ SEŠIT KE STAŽENÍ
NAJDEŠ ZDE
„Každý den v životě je pro radost!"