Co je Projektové symposium 2016?

Život je jeden velký projekt, tak nesněte o životě a začněte žít svůj sen. PS 2016 je inspirativní diskuzní platforma aktuálních témat ve stále měnícím se světě projektového managementu. 

 

Co vám Projektové symposium 2016 přinese?

Na Projektovém symposiu 2016 poznáte, jak špičkoví profesionálové přetavili sen ve vizi a vizi v úspěch. Čekají vás inspirativní přednášky, workshopy a networking, které mohou změnit váš život. Seznámíte se s unikátními projekty z celého světa, okolí vás nejnovější myšlenkové proudy. Své zkušenosti budete konzultovat na burze poznatků. Navážete kontakty s lidmi napříč celým projektovým spektrem.

 

Komu je Projektové symposium určeno?

Managementu a manažerům napříč sférami a hlavními obory, ředitelům a vedoucím projektového řízení, rozvoje produktů, procesního řízení, podnikových řešení, personálního řízení. Dále pak projektovým manažerům, vedoucím PMO, seniorním i juniorním PM manažerům, ICT projektovým manažerům, specialistům, analytikům. Na své si přijdou i lidé ze soukromé a akademické sféry.

 

Jak bude Projektové symposium probíhat?

Jednodenní symposium je rozděleno do dvou částí. Úvodní část je vyhrazena odborným a inspirativním přednáškám devíti osobností nejen z oblasti projektového řízení z České republiky ale i zahraničí. Poté navazují interaktivní vzdělávací diskuzní skupiny vedené českými profesionály v oboru projektového řízení. V rámci večerního programu se můžete těšit na neformální diskuzi, slavnostní vyhlášení výsledků čtvrtého ročníku soutěže Projektový manažer roku 2015 a afterparty s živou kapelou.

 

Termín a místo konání:

17. března 2016 v prostorách Národní technické knihovny v Praze.

 

  CO TEN DEN ZAŽIJEŠ?

  PROGRAM NA 15 HODIN:

⇒ 9 ŘEČNÍKŮ

⇒ 9 WORKSHOPŮ

⇒ BOHATÝ RAUT V CENĚ VSTUPENKY

 

 

 
 06:00
 
 
 
První registrace
Ověřování účastnických registrací 

 

 
 
06:30
(60 min.)
 
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 11.45.17
 
 
Marian Jelínek, český hokejový kouč
Ranní ptáče
 
Mysleli jste si, že jsme se asi dočista zbláznili, když první přednáška začíná v 6:30? I přesto vám to nedalo a vstali jste z postele? Mysleli jste, že při tom umřete? O ranních ptáčatech, vystupování z komfortní zóny a o hledání motivace v době blahobytu. Změň sebe, změň svůj život a změň svět.
 
Je český hokejový kouč s hlubším zájmem o psychologii a filosofii, které aplikuje do své každodenní práce. Je spoluautorem několika knih a držitelem doktorátu z kinantropologie. V pětadvacetileté praxi hokejového trenéra pracoval nejen v Čechách, ale i v zahraničí. Mezi jeho největší úspěchy patří titul MS 2005 z Vídně, 2 tituly mistra extraligy s HC Sparta Praha a vítězství Prezidentského poháru s HC Plzeň. Do povědomí veřejnosti se zapsal také díky desetileté spolupráci s Jaromírem Jágrem. Své zkušenosti z vrcholového sportu přenáší i do "vrcholového" byznysu v podobě koučinku, školení a přednášek.
 

 

07:30
(60 min.)
   Snídaně a druhá registrace
     Začněte svůj den na symposiu snídaní a přijďte si popovídat se svými kolegy u šálku dobré kávy

 

08:30
(5 min.)
 
 
Snímek obrazovky 2016-02-25 v 11.47.02
 
 
 
 
 
Snímek obrazovky 2016-02-25 v 11.47.10

Oficiální zahájení symposia

Moderátorská dvojice vás bude provádět programem celý den.

Marcela Augustová, moderátorka
Absolvovala Fakultu žurnalistiky Univerzity Karlovy v Praze. Hlasatelské a moderátorské profesi se věnuje již od studií, nejdříve pro rozhlas a od počátku 80. let pro televizi, kde původně působila v redakci pořadů pro děti a mládež, později pro tvůrčí skupinu Becková-Branislav. V roce 94 se stala libereckou zpravodajkou České televize. Od roku 98 moderuje hlavní zpravodajskou relaci Události a je pravidelným moderátorem volebních virtuálních studií. 
 
 
Andrej Halada, publicista
Absolvoval Fakultu žurnalistiky Univerzity Karlovy v Praze a Filozofickou fakultu UK. Od počátku 90. let se věnoval filmové publicistice a kritice, pracoval v týdeníku Mladý svět, působil i jako šéfredaktor Nedělních Novin. Od roku 2000 do roku 2008 byl editorem a zástupcem šéfredaktora týdeníku Reflex. Dále působil v televizi Public. Přednášel na Literární akademii obor média a publicistika. Věnuje se také intenzivně psaní o golfu a cykloturistice, je autorem několika publikací z golfové, cyklistické či filmově kritické sféry.

 
 
08:35
(35 min.)
 
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 11.51.43
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pepper de Callier, Prague Leadership Institute
The Paradox of Adversity: How to use it to change your life
Paradox nepřízně osudu: jak jej využít ke změně svého života 
(KeyNote)
Prezentace v anglickém jazyce, simultánně tlumočeno do sluchátek
 
Pepper de Callier, Founder of Prague Leadership Institute, and recently named the Top Corporate Leadership Coach in Europe by AI Media, will take you beyond just trying to put on a "game face" when you experience setbacks, or failures. Pepper will show you how to turn these events into "paradoxes" that enhance your brand as a professional and lead to ongoing, sustainable personal growth. Adversity is inevitable in life, but defeat is a choice.

Pepper de Callier, zakladatel Prague Leadership Institute a nedávno nominovaný společností AI Media jako Top Corporate Leadership Coach v Evropě, vás zavede mnohem dál než jen k pouhé snaze nasadit pokerovou tvář, když čelíte překážkám či pádům. Pepper vám ukáže, jak tyto nepříznivé události změnit v "paradoxy", které zlepší vaši osobní značku jako profesionála a povedou k nepřerušenému, udržitelnému osobnostnímu růstu. Nepřízeň osudu je v životě nevyhnutelná, ale porážka je volba.

 
Pepper de Callier, autor řady článků a publikací, poskytoval během své kariéry poradenské služby a koučink leaderům po celém světě. V minulosti působil jako partner ve společnostech Spencer Stuart a Heidrick & Struggles, které se řadí k nejprestižnějším firmám zabývajícím se vyhledáváním řídících pracovníků a poradenstvím. Dosud pracoval jako poradce pro řadu různých společností v Asii, Severní Americe a Evropě, mimo jiné ve společnostech Microsoft, Japan Energy, Emerson Corporation, Boeing, Ericsson, SAIC, Sempra Energy, Hitachi, Oki Semiconductor Company, SABMiller, Telefonica O2, UniCredit Bank, TV Nova, Vodafone, Imperial Tobacco, Heineken, Nokia, RaiffeisenBank, DHL, EuroFarms, Office Depot, Warburg Pincus, Slovak Telekom, McKinsey & Co. a Young Presidents Organization. Prague Leadership Institut letos získal cenu European Corporate Excellence Award 2015.

 

09:10
(40 min.)
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 11.53.47
Yemi A. D., choreograf, režisér a producent, držitel několika ocenění     
#Ynspirology
 
O principech života, o projektech v showbizu a o tanci bez hudby.
  
Choreograf, režisér a producent, držitel několika ocenění a žijící střídavě v Praze a Los Angeles. Zaměřuje se na vysoce umělecké a konceptuální ztvárnění živých show, natáčení videoklipů a reklam. Od roku 2010 je členem kreativního týmu Kayne Westa. Yemiho společnost ročně realizuje několik desítek mezinárodních akcí, show a projektů.
 

 

09:50
(30 min.)
  Dopolední káva

 


 

10:20
(40 min.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.01.00
 
 
 
Petr Mára, Apple certifikovaný trenér, pořadatel Icon Prague     
Harder, Better, Faster, Stronger
 
Petr se zaměří na to, jak zvládnout & přežít pracovní situaci, která po vás vyžaduje během dvou týdnů navštívit tři kontinenty, překonat několik časových pásem a 16x dosednout s letadlem na přistávácí dráhu. Co vydrží vaše tělo? Jak načerpat energii a podat maximální pracovní výkon, přestože okolní podmínky jsou tak trochu proti vám? Jak nastavit vlastní tým, aby vám byl maximální oporou? Co jíst? Co nejíst? Spát dvě hodiny nebo raději nespat?Jak se koncentrovat, když se od vás očekává 100% výsledek? A jak se připravit na budoucnost, která od nás bude (možná) podobné nasazení očekávat? Odpovědí může být být Harder, Better, Faster, Stronger...
 

Certifikovaný trenér, který úzce spolupracuje se společností Apple na školeních a nasazení systému iOS a OS X ve firemním prostředí. V regionu Evropy, Středního východu, Indie a Afriky přednáší v rámci konferencí Apple praktické využití platformy iOS ve firmách i korporacích. Zkušenosti shrnuje ve sloupcích magazínu Forbes a během konference iCON Prague, kterou v roce 2012 spoluzaložil.
 

 

11:00
(40 min.)
 
 
 
 
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.04.09
 
 
 
 
Roman Pihan, spolumajitel 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a lektor produktového managementu    
Produktový management aneb jak udělat z firmy či týmu soudržnou a nadšenou smečku
 
Produktový management změní DNA vaší firmy či útvaru a ty začnou fungovat hladce jako tým tak, jako dříve fungovali úspěšné tlupy či smečky. Obsahuje jak nasměrovat tým, jak jej zorganizovat, jak určit a rozdělit pravomoci, jak současně ale uzavřít zpětnou vazbu přes odpovědnosti a motivaci. Důraz se klade na výsledek práce, ne na prosté činnosti.
  
Vystudoval ČVUT - obor elektronické počítače a začínal jako programátor. V roce 1991 založil se dvěma společníky 2N spol. s r.o - společnost s vlastním vývojem, výrobou a prodejem ústředen a doplňkového vybavení na českém trhu. V roce 2000 se 2N transformovala na 2N TELEKOMUNIKACE, a. s. a vstoupila na evropské a americké trhy. Dnes firma exportuje 65 % své produkce do celého světa. V současné době se věnuje výkonu akcionářských povinností a lektoruje manažerské dovednosti se zaměřením na produktové řízení.
 

 

11:40
(40 min.)
 
 
 
 
 
 
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.05.09
Tomáš Slavata, filantrop a patron dětí     
Když se slova mění v činy
 
Náš sen je důležitý, když cítíme užitečnost svého života a jsme součástí jednoho velkého celku. Netradiční pohled na osobní příběh sportovce, filantropa a patrona dětí, který řídí celorepublikový neziskový projekt Dětské triatlonové tour věnovaný nejen dětem ze sociálně slabších rodin.
 
Úspěšný sportovec, ironman, filantrop a patron dětí, jehož život začal na ulici a v problémové rodině. Silná vnitřní motivace pozitivně vyniknout a vášeň ke sportu v něm probudila nesmírnou a neutuchající lásku k životu. Svůj čas věnuje intenzivní práci s dětmi, které vyrůstají v dětských domovech nebo sociálně slabých poměrech, a přináší jim svým příběhem a konkrétními činy novou životní motivaci a naději.
 

 

12:20
(80 min.)

   Oběd

V rámci Projektového symposia máte zajištěný oběd, který si můžete vybrat z bohatého výberu.


 

13:40
(20 min.)
Prezentace finalistů soutěže Projektový manažer roku 2015
 

 

14:00
(40 min.)
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.09.01
 
Daniel Franc, programový manažer Google     
Leadership bez hierarchií
 
Týmová kultura, která podporuje samo-organizování, sebe-řízení a flexibilní projektovou strukturu, pomáhá rychle reagovat na neustálé vnější a vnitřní změny a také na globální složení týmů z mezinárodních projektů a firem. Ukážeme si některé postupy a doporučení pro firemní kulturu, založenou na peer-to-peer spolupráci a sebeřízení, které se osvědčily nejen v Googlu.
 
V Google vede mezinárodní tým, jenž na globální úrovni implementuje jeden z nejrozsáhlejších světových programů pro komunitní spolupráci v IT a podnikání, který v ČR před 8 lety spoluzakládal. Původně HR manager a sociolog, zároveň v USA a ČR založil několik menších technologických projektů a firem, ve kterých kromě role nositele vize působil i jako technický ředitel. Coby dlouholetý konzultant globální spolupráce pracoval s desítkami společností z Fortune 50 až po začínající startupy a zabývá se aktivně i vzděláváním, o nemž mezinárodně publikoval. Kus života strávil v USA, Austrálii a JAR a pracoval v desítkách dalších zemích. Základnu má v Praze, ale významnou část svého času tráví i nadále ve světě.
 

 

14:40
(40 min.)
 
 
 
 
Martin Šula, zakladatel JetSurf
 
Téma přednášky právě připravujeme. 
 

 

15:20
(40 min.)
 
 
 
 
Divoká karta pořadatele
Udržíme vás v napětí až do samého konce
 
 
 
 


16:00
(30 min.)
   Odpolední káva

 

 

16:30
(60 min.)
Ballingův sál (60 míst)
 
 
 
 
 
 
 
 
Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.17.41
 
 
 
Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.17.46
 
 
David Brož & Václav Ševčík, Actis, s.r.o. 
Vyrobte si raketu!
 
Praktická ukázka využití moderních komunikačních nástrojů k řešení složitých technických projektů. Komunikace je základním prvkem úspěchu každého projektu. V komunikaci nevyužíváme pouze slov, komunikujeme i řečí těla. Dokažte, že společně dosáhnete lepšího výsledku než jako jednotlivci zvlášť. Přijďte si ověřit své komunikační dovednosti v týmu lidí, se kterými se seznámíte teprve až na místě a odměnou Vám bude nejen správné řešení zadání.
 
Václav Ševčík, zakladatel a společník ve firmě Actis

Zakladatel a společník ve firmě Actis, s.r.o., která podporuje své zákazníky při zvyšování jejich výkonnosti a zlepšování týmové spolupráce tím, že navrhuje a implementuje opatření v oblasti procesů a informačních technologií. Spoluzakladatel a první lokální prezident spolku JCI Prague - celosvětové organizace mladých a aktivních podnikatelů se zaměřením na networking a společenskou odpovědnost.
 
David Brož, majitel firmy Versalis

Majitel firmy Versalis s.r.o., která se zabývá firemním a osobním rozvojem, firemními transformacemi, podporou změnových procesů a tvorbou obchodních strategií. Věnuje se individuálnímu i skupinovému koučování vrcholových manažerů a manažerských týmů. V minulosti pracoval jako generální ředitel VELUX v České republice a na Slovensku, Berner, Black & Decker a Magnet-Camif. Vystudoval matematicko-fyzikální fakultu UK.
 

 

16:30
(60 min)
 
učebna 8 (35 míst)
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.04.09
Roman Pihan, spolumajitel 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a lektor produktového managementu
Produktový management aneb jak udělat z firmy či týmu soudržnou a nadšenou smečku.
 
Workshop navazující a rozvíjející přednášku na téma "Produktový management aneb jak udělat z firmy či týmu soudržnou a nadšenou smečku.” Produktový management změní DNA vaší firmy či útvaru a ty začnou fungovat hladce jako tým tak, jako dříve fungovali úspěšné tlupy či smečky. Obsahuje jak nasměrovat tým, jak jej zorganizovat, jak určit a rozdělit pravomoci, jak současně ale uzavřít zpětnou vazbu přes odpovědnosti a motivaci. Důraz se klade na výsledek práce, ne na prosté činnosti. 
 

 

16:30
(60 min.)
učebna 7 (35 míst)
 
Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.09.01
 
 
 
Daniel Franc, programový manažer Google 
Leadership bez hierarchií
 
Společně se zamyslíme nad vaším konkrétním týmovým prostředím a zkusíme najít alespoň 3 reálné kroky, které v něm můžete podniknout hned další den pro podporu nehierarchické spolupráce v některé z hlavních oblastí (komunikace, spolupráce, řízení výkonu a motivace, role manažera).
 

 

16:30
(60 min.)
učebna 1 (15 míst)
 
 
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.23.55
 
 
 
 
 
 
Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.24.00
Jan Doležal & Jiří Krátký, PM Consulting
Vše, co potřebuje projektový manažer vědět o mezinárodních certifikacích
 
Odpovíme si na otázky: Jak se vyznat v mezinárodních certifikátech projektového řízení? Má smysl o ně usilovat, jaký přínos mohou mít? Je nějaká certifikace nejlepší? Kolik úsilí a peněz stojí certifikát získat a o kolik peněz více vydělávají certifikovaní projektoví manažeři?
 
Jan Doležal, konzultant a jednatel společnosti PM CONSULTING

Certifikovaný projektový manažer IPMA ® Level B a PMI® Project Management Professional. Ředitel a jednatel poradenské a vzdělávací společnosti PM CONSULTING s.r.o. Zabývá se především optimalizací systému řízení projektů v organizacích a vývojem simulačních her sloužících jako trénink projektového řízení. Projektovému řízení se aktivně věnuje od roku 2001. Dříve působil jako specialista na volné noze, krátce jako projektový manažer ve firmě Logos, a. s., a ještě dříve působil několik let ve východočeské společnosti Mikroelektronika, s. r. o., kde zavedl projektové řízení, zastával pozici vedoucího projektové kanceláře (Senior project manager) a řídil velké mezinárodní projekty (Evropa, Jižní Amerika).
 
Jiří Krátký, výkonný ředitel PM CONSULTING
Certifikovaný projektový manažer IPMA® Level C, PMI® Project Management Professional a certifikovaný konzultant pro řízení projektů IPMA® PMC. V současnosti zastává pozici výkonného ředitele PM CONSULTING s.r.o., zabývá se poradenstvím, mentoringem, simulačními hrami a přípravou k certifikaci podle IPMA®. Projektovému řízení se věnuje od roku 2000. Celkem 6 let působil ve vedení národní asociace projektových manažerů. Do České republiky přenesl inovativní metodu na hodnocení dopadů projektů na zainteresované strany v rámci společenské odpovědnosti organizací SROI (Social Return on Investment).

 

16:30
(60 min)
učebna 2 (15 míst)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snímek obrazovky 2016-02-25 v 12.27.36
Libor Korman, designer a zakladatel Blank Canvas Prague
Projekt je dítě v nás
 
Než přijdou malé děti do školky dokážou tvořit nespoutaně a bez jakéhokoli omezování své fantazie. Tato nám vlastní a přirozená kreativita je postupně vytěsňována za pomoci institucí jako je školka, škola nebo univerzita. Ve workshopu "Projekt je dítě v nás" Libor Korman navazuje krátkým cvičením na vaši ztracenou kreativitu. V prvních šesti minutách workshopu se dostanete k vaší vlastní dětské kresbě, a tím získáte přípravu pro svobodné a kreativní vytvoření vaší vize. Naučíte se přeložit segmenty vašeho života do barev a jednoduchých forem, které vám poslouží k vytvoření obrazu o vašem životě. Obraz ve formátu A4 si po workshopu odnesete zarámovaný a poslouží vám ke sledování vaší cesty za vizí.
 
Libor Korman, designer a zakladatel Blank Canvas Prague
Libor Korman je diplomovaný grafický designer, který pracuje již 25 let v oblasti kreativity​​​​​. Dlouhou dobu působil jako kreativni ředitel v mezinárodní reklamní agentuře Leo Burnett Advertising. V roce 2010 založil kreativně motivační platformu BLANK CANVAS​​​ na podporu kreativního myšlení firem i jednotlivců. Motorem kreativních seminářů a denních workshopů je myšlenka: "Každý z nás je umělcem a dokáže tvořit."

 

16:30
(60 min.)
učebna 3 (15 míst)
 
 
 
 
 
 
Michaela Sirotková, kouč změn v byznysu a vrcholovém sportu 
DNA změny
 
To, co jsme dělali doposud, nám umožnilo dostat se do bodu, kde jsme teď. Když to budeme dále opakovat, z logiky věci se nemůžeme posunout dopředu. Pro další růst je potřeba udělat změnu, některého z našich vzorců chování. Jak rozpoznat, co je potřeba z našeho chování změnit? Co jen omezit, co zcela eliminovat a co je potřebné akceptovat tak jak je a uchovat si potřebnou energii pro úspěšné zvládnutí změny bez ohledu na překážky? Seznamte se s nástrojem změny, který používám pro práci s týmy, organizacemi a jejích vedením na mém workshopu!

 

16:30
(60 min.)
učebna 4 (15 míst)
 
 
Snímek obrazovky 2016-02-25 v 14.07.52
 
Vojtěch Bednář, Firemní sociolog, odborný poradce
Jak předcházet konfliktům v týmu
 
Jak vytvářet prostředí, ve kterém nejsou konflikty, a jak předcházet jejich vzniku. Jak zabránít problémovým lidem, aby vyvolávali spory. A jak se z toho všeho nezbláznit.
 
Profesionální konzultant, firemní sociolog  — sociologické poradenství, odborný školitel a autor řady knih. Vedení, řízení, motivování, delegování, management a budování vztahů ve firmě, management konfliktů, interní komunikace. Pracuje s podnikateli, ale i se středními a většími firmami, napříč obory a specializacemi.
 

 

16:30
(60 min.)
učebna 5 (12 míst)
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 14.09.59
 
 
Ivana Watson, facilitátorka a konzultantka v oblasti lidských zdrojů
Proč "Soft" záležitosti v byznysu bývají "The hardest"?
 
Plánovat a rozpočtovat v projektech není zpravidla až takový problém, ale jak přinutit lidi k pohybu a spolupráci? Jak rozpoznat rezistenci, jak s ní nakládat a proč vůbec vzniká? Diagnostika toho, co se nám nepovedlo, a návrhy opatření, jak to příště udělat lépe. To vše pod vedením zkušené facilitátorky a konzultantky v oblasti lidských zdrojů.
 
Ivana Watson má dvacetileté zkušenosti z řízení lidských zdrojů v mezinárodních společnostech (Tetra Pak, Toyota, Rockwell Automation, Abbott Laboratories atd.), a to včetně regionálních rolí ve východní a západní Evropě a v Africe. Jako HR Director / Cluster Leader pracovala ve Švýcarsku a v Portugalsku. Ve společnosti Hewitt Associates (nyní Aon Hewitt) vedla poradenskou sekci a působila jako konzultant pro vrcholová vedení společností.
Má Master´s Degree v Strategic Human Resource Management na univerzitě Sheffield Hallam, UK. Absolvovala řadu kurzů v oblasti řízení a podnikání, a to v MCE Brusel, Ashridge Institute a IMD Lausanne. Je zkušený facilitátor na mezinárodní úrovni (země Evropy a Afriky) – pomáhá společnostem v efektivním řízení pracovních setkání, ať už strategických, změnových, exekučních aj. Ivana je též akreditovaný mediátor (řešení sporů) a specializuje se na Alternative Dispute Resolution (ADR) v byznysu.
 
 

 

16:30
(60 min.)
učebna 6 (12 míst)
 
 Snímek obrazovky 2016-02-25 v 14.11.57
 
 
Adéla Humlová, majitelka konzultační společnosti Sofidea, koučka 
Radost ze (spolu)práce
 
Je možné nadchnout lidi pro práci na cílech, které se upečou v managementu? Jak u lidí překonávat rezistenci, mlčení, strach, či dokonce odpor? Jak si získat respekt a důvěru zaměstnanců? A jak vypěstovat firemní kulturu, ve které je radost pracovat?
 
Největší radost jí přináší, když vidí, jak změna stylu vedení a motivace lidí, kterému ve firmách napomáhá, přispívá k rozkvětu lidí i firmy. Ve své praxi propojuje zkušenosti z vlastního podnikání a dlouhodobého sebezkušenostního výcviku (Principy života). Dříve vedla a spoluvlastnila personální společnost Axios, která se stala součástí japonské skupiny Staff Service. Zabývala se analýzou CRM systémů a systémů pro znalostní, informační a personální management.
 

 

17:30
(30 min.)
Konec oficiální části

 

 
 
18:00
(60 min.)
Galerie NTK
 
 
 
19:00 - 21:00
(90 min.)
Galerie NTK
  
Projektový manažer roku 2015
Slavnostní vyhlášení vítězů soutěže o nejlepšího projektového manažera a projekt roku
 
 
 
Open End
Neformální diskuzní setkání - večerní drink, raut, hudba, tombola
 
 
 

  JAK PROBÍHALO PROJEKTOVÉ SYMPOSIUM 2015?

  CO O SOBĚ PROZRADILI ŘEČNÍCI?

PROČ SI IHNED KOUPIT VSTUPENKY?

 Projektové symposium je největším setkáním o projektovém řízení, které se v České republice koná, a přináší širokou škálu perspektiv překračujících běžně zažitý pohled z manažerských příruček.

Filozofie, která za symposiem stojí, je jasná: “Život je jeden velký projekt. 


Při nákup ZÍSKÁTE NYNÍ AKCI 1 + 1 VSTUPENKA ZDRAMA.

 
Zažijete inspirativní přednášky, workshopy a networking, věci, které mohou změnit váš život.
 
Poznejte 9 výjimečných osobností při přednáškách a vyberte si účast z 9 interaktivních diskuzních workshopů.
 
A co vás čeká večer? Výborný raut, dobré víno, neformální networking, slavnostní vyhlášení vítězů celorepublikové soutěže Projektový manažer roku 2015, křest knížky Projektový management a afterparty s jazzovou živou kapelou a tombolou.
 
To vše v průběhu dne s plným zajištěním rautu, pití a výborné kávy v ceně vstupenky.

VSTUPENKY PROJEKTOVÉ SYMPOSIUM

17. března 2016

NÁRODNÍ TECHNICKÁ KNIHOVNA V PRAZE

PARTNEŘI PROJEKTOVÉHO SYMPOSIA

POŘADATEL

HLAVNÍ PARTNER

PARTNEŘI

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI